Monday 9 March 2015

Produk Dropship Di ABDR

9/10 rezeki datangnya daripada perniagaan. Perniagaan tanpa perancangan, strategi dan kesungguhan hanya akan mengundang kegagalan. Hanya satu sahaja kejayaan untuk perniagaan yang dilakukan, iaitu ILMU. Untuk berjaya kita wajib mencari dan mempelajari ilmu perniagaan tersebut kerana keuntungan dan kejayaan tidak akan datang bergolek begitu sahaja tanpa aplikasi ilmu perniagaan.

Di ABDR, kalian boleh mula dalam kelas online blog bisnes. Kelas asas blog mula bisnes, memang sangat sesuai untuk mereka yang zero basic. Tidak perlu risau walaupun tidak pandai buat email. Memang akan diajar dari mula. Dari buat email, buat blog dan langkah seterusnya membina blog kedai online.

Walaupun tidak ada basic bisnes online. Kalian akan dibelajar cara memulakan bisnes secara dropship dengan produk fizikal atau produk digital. ABDR menawarkan beberapa produk pilihan untuk dropship. Antaranya:

1. Makanan sunnah (air zam-zam, jus delima, zafaran, jus kurma dan lain-lain)
2. Produk makanan (nasi arab, serunding, keropok keping, tamar coco dan lain-lain)
3. Telekung solat
4. Produk islami (e-iqra, quran digital)

Pilih dropship, dan belajar hasilkan kedai online blog. Belajar bagaimana nak mula perkenalkan produk di facebook dan blog. Pendaftaran dibuka setiap hari dan boleh hubungi saya 
email : roszilaibrahim@gmail.com. sms/watsapp : 0132666559

No comments:

Post a Comment