Sunday 14 June 2015

Salam Sabtu

Teks: Roszila Ibrahim

Assalamulaikum..
Selamat berhujung minggu dan selamat bekerja pada yang bekerja. Menjadi impian setiap wanita untuk menjaga anak-anak dengan tangan sendiri di depan mata, menyambut kepulangan suami setiap masa dan menyediakan segala keperluan keluarga. Namun desakan ekonomi di kota menyebabkan ramai wanita mencari pendapatan sendiri bagi meringankan beban suami termasuk saya dengan menyertai Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR). Walaupun terasa diri ini terlalu kerdil dalam dunia cyber. Ini tidak menjadi halangan untuk saya untuk belajar secara online.

Mengimbas kembali, saya mula menyertai Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) secara rasmi pada bulan Mei 2014. Saya tertarik untuk menyertai Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) kerana beroperasi 100 % secara online tanpa perlu saya meningglkan anak-anak. Akedemi ini menyediakan kelas online untuk belajar cara menjana pendapatan dari rumah melalui platform blog dan fanpage niaga di Facebook. Maknanya hanya perlukan telefon pintar / komputer dan talian internet serta fokus untuk belajar dan berniaga!. Tidak perlu keluar ke mana-mana.
2 pakej kelas utama yang popular sepanjang tahun ialah:
1. Kelas asas blog dan penulisan
-belajar konsisten menulis
-belajar menulis mengikut fokus produk
-belajar menulis dengan analisa tahu siapa sasaran pembaca
-pembaca ini kita tukar kepada pelanggan

2. Kelas asas bisnes online
-bina kedai online
-borang tempahan
-lima label utama
-pautan blog dan fanpage
-boleh juga menjual produl digital
-boleh menjual produk fizikal
-produk borong-telekung solat
-mahu simpan stok boleh, tidak mahu simpan stok juga boleh
Jana pendapatan tanpa perlu keluar rumah. Insya-Allah.



Kami buka pendaftaran setiap hari. Boleh mula daftar bagi yang sudah sedia. Untuk terus mendaftar boleh hubungi saya bagi yang berminat.

Sms/ wsapp/ telegram: 013-2666559



No comments:

Post a Comment