Friday 22 May 2015

Bisnes Homestay

Teks: Roszila Ibrahim
Foto: ABDR

Assalamulaikum w.b.t

Salam pagi Jumaat yang indah dan penuh barokah.  Cuaca pagi ini mendung dan sekali kali hujan renyai-renyai turun membasahi bumi. Begitu dingin skali pagi ini. Apa khabar kalian hari ini. Semoga hari ini dan hari- hari mendatang sentiasa dipermudahkan dan diberkati Allah S.W.T dengan segala urusan kalian. 

Minggu ini, minggu peperiksaan tetapi hari ini adalah hari terakhir hari peperiksaan buat anank saya. Tinggal seminggu lagi hari persekolahan dan tidak lama lagi musim cuti sekolah bakal tiba. Pastinya ada ibubapa yang merancang aktiviti bersama keluarga sempena cuti sekolah nanti.

Sekiranya kalian masih tercari-cari tempat mengidap dengan kos atau harga yang berpatutan, , boleh singgah di sini ye. http://senaraihomestaymalaysia.blogspot.com/


Bagi usahawan homestay dan resort yang mahu iklankan bisnes, kami jemaah di Akademi Bekerja Dari Rumah  sedia membantu untuk mempromosikan bisnes kalian. Sangat sesuai bila dah tiba musim cuti sekolah, dan perayaan atau untuk menyambut apa jua majlis. Dengan kos pembayaran sebanyak RM 150.
Iklan kalian akan ada di 2 tapak kekal ABDR
1. Homestaymalaysia.
2. Sohodirectory

PM saya untuk keterangan lanjut. 

Roszila Ibrahim
Pengurus Online ABDR.
013-2666559 @roszilaibrahim@gmail.com.

No comments:

Post a Comment