Thursday 16 October 2014

AKADEMI BEKERJA DI RUMAH(ABDR)

Teks: Roszila Ibrahim

Kini, sudah memasuki pertengahan bulan Oktober. Alhamdulillah, kini 860 blog yang wujud dari  AKADEMI BEKERJA DI RUMAH(ABDR). 10 guru online bertugas seluruh negara. 21 kelas berlangsung hanya atas talian. Kelas dijalankan hanya secara online. Boleh mula bila-bila masa jika sudah sedia.  Kelas ini dijalankan secara fleksibel iaitu mengikut masa setiap protege itu sendiri. Ayuh kita mulakan langkah pertama dengan hanya menjalankan bisnes secara online. Semua orang boleh mengikuti ABDR , tidak kira lelaki atau wanita, senior atau junior. Semoga Akademi ini menjadi pelopor kepada kemajuan WAHM alaf baru. Insya Allah. Mulakan dahulu dengan dropship. Gunakan fb dan blog sebagai medium pemasaran yang paling efektif. Bagi yang ada kepakaran tertentu, gunakan blog untuk berkongsi ilmu untuk manfaat pembaca. Sebarkan ilmu untuk kebaikan bersama, semoga yangbaik- baik sahaja akan datang dalam hidup kita

[AKADEMI BEKERJA DI RUMAH]
ABDR kumpulan sokongan suri.
** platform untuk suri rumah belajar menjana pendapatan secara online tanpa perlu keluar rumah dan tinggal urusan keluarga.
** Platform untuk suri bekerjaya belajar menjana pendapatan secara sampingan.
** Platform untuk suri bekerjaya yang mahu bergelar wahm.
Belajar menggunakan blog sebagai medium pemasaran dan memperkenalkan diri pada pembaca.
Belajar berurus niaga dengan produk fizikal
Belajar berurus niaga dengan produk digital

Sesuai untuk yang super duper sibuk. PM saya untuk pendaftaran.Semestinya kalian tahu blog adalah medium pemasaran yg efektif selain facebook.

No comments:

Post a Comment