Friday 17 October 2014

Kenapa Perlukan Blog?

Teks: Roszila Ibrahim


Blog adalah satu platform percuma di mana kita haruslah manfaatkan sepenuhnya. Sesiapa sahaja boleh memiliki blog dan membuat blog. Terdapat banyak maklumat yang boleh dijumpai di alam maya.

Jika Anda Seorang Peniaga: Blog telah terbukti mempu menjana reputasi terbaik dalam proses promosi pengiklanan selain daripada Facebook atau Twitter. Rangkaian jaringan blog tidak terhad dalam sesuatu Negara sahaja tetapi ianya tiada sempadan. Ramai peniaga di luar sana mampu mendapat keuntungan yang berlipat ganda dengan mnggunakan pelbagai platform dan salah satunya adalah blog.

Jika Anda Suka Berkongsi Maklumat- Blog juga boleh djadikan sebagai tempat untuk berkongsi maklumat seperti berita, hiburan, tips-tips, resepi dan apa jua cerita, sebaliknya blog yang baik dan popular juga mampu memberikan wang tanpa disedari. Banyak tips-tips dan info-info menarik tentang kepentingan dan keseronokan yang boleh dicari di internet.

____________________________________________________________________

Sangat sesuai untuk dibaca bagi mereka yang memiliki blog, yang ingin belajar buat blog dan untuk memperbahari blog. Ianya sangat membantu untuk saya yang masih baru dalam dunia blog. 
Untuk mendapatkan ebook belajar asas blog boleh Hubungi
email: roszilaibrahim@gmail.com
FB: Roszila Ibrahim 

No comments:

Post a Comment