Sunday 26 October 2014

Hijrah

Teks: Roszila Ibrahim

Alhamdulillah, kita sudah pun melangkah ke Tahun Baru 1436 Hijrah. Masih belum terlambat untuk saya ucapkan selamat tahun baru. Pelbagai pekara yang sudah kita lalui sepanjang tahun 1436H. Semoga apa yang kita lalui dapat mematangkan lagi diri kita. Semoga tahun baru Islam ini memberi keinsafan dengan azam untuk memperbaiki semua kelemahan diri dan menuju  ke arah masa depan yang lebih indah. InshaaAllah.
Buka buku baru untuk Hijrah kehidupan yang lebih baik, dirahmati, diberkati dan direhai Allah SWT. Harapan saya, semoga tahun baru 1436H ini dapat merealisaikan semua impian dengan jayanya. Oleh itu, sempena tahun baru 1436H isilah peluang yang ada dengan baik dan penuh manfaat, sebar kebaikan untuk manfaat bersama. Hijrah itu pergorbanan..Hijrah itu perjuangan..Hijrah itu persaudaraan..Hijrah itu persaudaraan.. Bagi yang ingin menambahkan ilmu dan menambahkan pendapatan serta menambahkan rakan bolehlah menjadi keluarga ABDR.

Pilihan kelas yang dianjurkan oleh AKADEMI BEKERJA DI RUMAH :
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
- produk sendiri
- dropship makanan sunnah
- dropship produk makanan
- dropship telekung solat
- dropship produk islami
3. Kelas beriklan mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif
5. Pendaftaran pengurus online
6. Pendaftaran kelas urus akaun wahm soho
7. Tempahan blog bisnes/blog penulisan-siap 3 hari
8. kelas penulisan ebook offline

Kenapa kelas ini diadakan? Inilah sumbangan kami terhadap wanita dan suri rumah baik yang bekerja di luar mahupun di rumah saja. Bagi sesiapa yang berminat untuk bekerja dari rumah dan juga menjana pendapatan dari rumah, bolehlah hubungi saya email roszilaibrahim@gmail.com dan FB roszilaIbrahim

No comments:

Post a Comment