Wednesday 1 April 2015

Jana Pendapatan Melalui Ebook dan Servis ABDR

1 April 2015, Rabu.
Alhamdulillah…
Hari baru bulan baru. Hari ini  bermulanya GST,  mahu atau tidak kita perlu laluikan, kita perlu berbelanja untuk meneruskan kehidupan. Ramai orang sibuk memperkatakan isu ini di laman sosial. Hari-hari terakhir ramai orang berduyun-duyun keluar membeli belah sebagai persiapan untuk GST.
Langkah terbaik untuk mulakan hari ini adalah TAMBAH PENDAPATAN, KURANGKAN PERBELANJAAN. Ada yang mahu sertai saya di Akedemi Bekerja Dari Rumah (ABDR) untuk tambah pendapatan, tanpa perlu keluar rumah pun. Boleh mula dengan peluang ini.

JANA PENDAPATAN MELALUI EBOOK DAN SERVIS ABDR
Produk informasi
Tidak perlu simpan stok
Transaksi online sahaja
Belajar untuk dapat untung bersih
Di Akademi bekerja di rumah, kalian akan  latih mereka yang mahu membuat jualan ebook, sebagai agen affiliate melalui rakan niaga / pengurus online akademi.
Kalian dilatih dalam satu kumpulan khas. Latihan diberikan secara berterusan. Insya Allah.
Bagi yang mahu menjana pendapatan melalui ebook dan servis abdr, boleh mula daftar sebagai rakan niaga/ pengurus online akademi.

Maksimakan sepenuhnya zaman teknologi, facebook, fanpages blog, instagram. Hanya perlu sedikit modal untuk belajar mendapatkan ilmunya. Pendaftaran dibuka setiap hari. Boleh mula daftar bagi yang sudah sedia. Hubungi saya email : roszilaibrahim@gmail.com. sms/watsapp : 0132666559

No comments:

Post a Comment