Monday 20 April 2015

ABDR Menjana Sosial Ekonomi

Teks: Roszila Ibrahim


Akedemi Bekerja Dari Rumah (ABDR) merupakan satu kumpulan sokongan ataupun satu kelompok khususnya para suri yang bekerja di rumah. Tidak rugi menyertai ABDR kerana akedemi ini banyak manfaat dan rugi sekiranya para suri khususnya surirumah tidak menjadi salah satu ahli keluarga besar ABDR. Ini kerana ABDR mampu membantu para suri dalam menjana sosial ekonomi.

ABDR bukan sahaja mampu membantu para suri dari segi ekonomi tetapi sekaligus mengikat jalinan sosial. Apa yang menarik menjadi ahli besar ABDR, mentor atau guru bimbingan sentiasa berhubung walaupun habis belajar dan begitu juga setiap ahli saling memberi sokongan, pendapat, panduan , tips dan sebagainya. Contohnya memberi kata-kata semangat dan panduan atau tips di antara suri sekiranya mempunyai masalah.

Secara tidak langsung, saya dan ahli lain dapat mempelajari sesuatu yang berharga contohnya cara menangani apa jua masalah berkaitan cara menguruskan anak-anak, mengurus masa, menguruskan stress, cara meningkatakan jualan atau pendapatan dan sebagainya. Ini bermakana ABDR bukan sekadar memberi fokus kepada ekonomi semata-mata tetapi juga memberi sokongan moral melalui jalinan melalui alam maya.

Bagi yang belum menyertai, jom sertai keluarga besar ABDR. Ibarat bagai aur dengan tebing yang dapat saya gambarkan di dalam ahli ABDR. ABDR bersedia membantu kalian dalam menjana pendapatan melalui blog, facebook dan intagram serta mampu mengeratkan hubungan.
------------------------------------------------------------------------------------------------
Bergabung bersama kami, sudah lebih 1000 penyertaan suri.
2 pakej kelas utama yang popular sepanjang tahun ialah
1. Kelas asas blog dan penulisan
-belajar konsisten menulis
-belajar menulis mengikut fokus produk
-belajar menulis dengan analisa tahu siapa sasaran pembaca
-pembaca ini kita tukar kepada pelanggan
2. Kelas asas bisnes online
-bina kedai online
-borang tempahan
-lima label utama
-pautan blog dan fanpage
-boleh juga menjual produl digital
-boleh menjual produk fizikal
-produk borong-telekung solat
-mahu simpan stok boleh, tidak mahu simpan stok juga boleh
Jana pendapatan tanpa perlu keluar rumah. Insya-Allah.
Untuk pendaftaran, boleh hubungi saya  email : roszilaibrahim@gmail.com. sms/watsapp : 0132666559


.

No comments:

Post a Comment