Saturday 20 September 2014

Cuti-Cuti Langkawi (part 1)

Teks: Roszila Ibrahim

Satu malam di Kuala Perlis tidak cukup untuk menikmati suasana yang cukup indah. Pada jam 9.45 pagi 14/9/2014 bersamaan hari ahad saya sekeluarga bertolak dari Kuala Perlis menuju destinasi Langkawi dengan menaiki feri yang mengambil masa lebih kurang 1 jam 10 minit. Saya sekeluarga menginap di Langguna Baron yang terletak di kawasan Cenang Mall dan di belakangnya Pantai Cenang. Di sini,segala macam ada seperti restoran, kedai pakaian dan pendek kata macam-macam ada.




Hari pertama di Langkawi, apa lagi jalan-jalan di sekitar kawasan cenang. Saya sekeluarga tidak melepaskan peluang  mengunjungi Underwater World bersebelahan tempat saya menginap.

Tidak ketinggalan mengunjungi Zon Shopping Paredise (Duty Free) bersebelahan Underwater World. Di sini macam-macam ada seperti aneka coklat, pakaian, alatan dapur, bag dan lain-lain.


Sebelah petang, saya tidak melepaskan peluang membeli belah di Nusantara Gamat. Beraneka jenis ubat  terdapat di sini dengan harga berpatutan.



----------------------------------------------------------------------------------------

Alhamdulillah, setiap hari kami menerima pendaftaran baru. Pendaftaran masih berlangsung, Kelas dijalankan secara online sahaja. Tak memerlukan kalian berada dalam kelas di tempat khusus. Pilih mana-mana kelas berikut.
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog, fan page mula bisnes
- produk sendiri
- dropship makanan sunnah
- dropship projek duit raya & selepas raya
- dropship telekung solat
3. kelas beriklan mudah.my
4. Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif
5. Kelas akaun wahm/soho
6. Kelas penulisan ebook pertama
7. Pendaftaran pengurus online
8. Tempahan blog bisnes/penulisan-3 hari siap
9. Beriklan dengan kami di sinihttp://sohodirectory.blogspot.com/

Jika anda telah bersedia dan ingin ketahui lebih lanjut tentang dropship ABDR bolehlah hubungi saya FB roszilaibrahim  ataupun email roszilaibrahim@gmail.com.

No comments:

Post a Comment