Tuesday 30 September 2014

MeNyamBut OrAng BaRu

Teks: Roszila Ibrahim


Alhamdulillah
Pejam celik,pejam celik esok sudah memasuki bulan baru. Entri saya kali ini adalah untuk berkongsi kegembiraan, dalam bulan September ini saya menyambut dua orang anak buah baru dan kedua-duanya lelaki.  Bertambah lagi anak buah. Kakak saya bersalin pada 18/9/2014 dan ini merupakan anak yang ketiga. 

Adik ipar pula bersalin 25/9/2014 dan ini adalah anak ke dua. Memang seronok dapat orang baru, tengok muka baby tu, suci dan wangi je. Anak-anak saya pun seronok tengok baby sampaikan setiap hari mahu tengok baby. 

--------------------------------------------------------------------------------

Bagi sesiapa yang berminat untuk bekerja dari rumah dan juga menjana pendapatan dari rumah, bolehlah hubungi saya email roszilaibrahim@gmail.com

No comments:

Post a Comment