Monday 10 November 2014

Produk Dari ABDR

Teks: Roszila Ibrahim

Zaman sekarang ramai yang mengeluh perbelanjaan melebihi pendapatan. Ramai yang berminat hendak menceburkan diri dalam bidang perniagaan, tapi tiada idea, tidak berani mencuba atau tidak mempunyai modal yang mencukupi. Tepuk dada tanya selera. Sebenarnya, boleh bermula dengan apa yang ada depan mata. Sekiranya menghadapi masalah seperti di atas kita boleh mula dengan bisnes berkongsepkan dropship dengan memperomosikan produk milik orang lain. Dengan kata lain, kita menjadi orang tengah. Salah satu contohnya adalah melakukan promosi menggunakan profile facebook.

Di akademi bekerja di rumah, kami kongsi konsep mula bisnes dengan produk dropship abdr iaitu produk makanan sunnah, produk makanan, telekung solat dan produk islamik, dan mula belajar hasilkan blog sebagai kedai online.

Mudah sahaja, daftar, belajar buat kedai online dan mula berjualan. Bagi yang mahu mula dengan cara ini, boleh hubungi saya roszilaibrahim@gmail.com dan FB roszilaibrahim untuk pendaftran kelas blog mula bisnes dropship ABDR.

No comments:

Post a Comment