Sunday 30 November 2014

Buat Bisnes Dahulu Secara Sambilan Sebelum Berhenti Kerja

Teks : Anys Idayu Hj Zakaria

Email Pilihan :
Pn, saya memang sangat2 nak bekerja dari rumah, nk buat bisnes sendiri, nak jaga anak sendiri. Tapi bila fikir-fikir kalau berhenti kerja, tiada pula duit tampungan perbelaanjaan keluarga. Apa yang patut saya buat mula-mula sekali, saya tak nak lengah-lengah lagi. Mesti kena bertindak cepat.


Jawapan :
ok, baik sekarang ini, jangan berhenti dahulu. Buat dahulu secara sambilan, sudah ada pendapatan konsisten dari pendapatan sambilan dan cukup persediaan barulah berhenti, jangan gesa-gesa dahulu. Saya sarakan mula dengan PENGURUS ONLINE AKADEMI dan mula dengan kelas bisnes dulu, dan puan belajarlah dengan konsisten dan mula fokus dari awal jana pendapatan RM100 sehari, melalui produk informasi-iaitu tak perlu keluar rumah pun, atas talian sahaja.

****************************************************
Bagi mereka yang alami situasi seperti ini, boleh mula daftar sebagai pengurus online akademi

* Hanya daftar dengan yuran RM200 - yuran pendaftaran pengurus online akademi

* Bonus 4 ebook (ebook belajar asas blog - ebook rujukan utama membina blog, ebook super wahm supermom perkongsian kisah sebenar wahm yang mula bekerja dari rumah, ebook panduan mula bisnes butik - panduan untuk membuka butik, dan ebook 101 idea home based bisnes cari idea untuk memulakan bisnes secara online dan panduan sebelum memulakan)

* Dapat belajar membina blog dalam kelas blog bisnes. Belajar hasilkan blog rakan niaga

* Blog tersebut boleh digunakan untuk produk sendiri juga.

Setelah mendaftar dan menghasilkan blog, kalian akan dibimbing bagaimana untuk mula mempromosi produk akademi - iaitu produk digital ebook, pakej sewaan iklan, dan kelas online/ bengkel anjuran akademi bekerja dirumah. Mula belajar promosi produk ini melalui blog dan facebook.

Komisen akan dibayar secara terus kepada kalian, melalui pendaftaran pelajar ke kelas online/bengkel, atau belian ebook atau tempahan iklan. Saya sendiri yang akan ajar kalian bagaimana hendak mula menjana pendapatan dari RM50-100, untung bersih dengan hanya mempromosi produk akademi.

Ini bukan omongan kosong, kerana sudah ada pasukan pengurus online akademi yang beroleh hasil seperti ini. Tapi dengan syarat utama, ikut apa yang telah diajar, mula praktik, mula promosi, dan yang lebih penting berserah pada Allah swt atas semua daya usaha yang telah dilakukan.
---------------------------------------------------------------

Di ABDR  anda boleh mula dalam kelas online blog bisnes. Belajar berbisnes online secara dropship dengan menggunakan produk yang akademi sediakan dan berpeluang belajar hasilkan blog kedai online.
ABDR menawarkan beberapa produk pilihan untuk dropship. Hanya pilih yang mana anda suka:
1. Makanan sunnah (air zam-zam, jus delima, zafaran, jus kurma dan lain-lain)
2. Produk makanan (nasi arab, serunding, keropok keping, tamar coco dan lain-lain)
3. Telekung solat
4. Produk islami (e-iqra, quran digital)
Pilih dropship dan belajar hasilkan kedai online blog. Belajar bagaimana nak mula perkenalkan produk di facebook dan blog.

Untuk sertai kelas ini, anda boleh hubungi saya.

No comments:

Post a Comment