Monday 1 December 2014

Peluang Berbisnes Di Rumah

Teks: Roszila Ibrahim

Alhamdulillah. Suasana cuaca hari isnin begitu baik. Pejam celik, sekejap sangat masa berjalan, kini bulan Disember menjelang tiba dan tidak lama lagi berakhirnya 2014. Seterusnya 2015 bakal menjelang tidak lama saja lagi. Masa tersentiasa begerak tanpa menunggu kita. Walau pun begitu, Masa tidak pernah terlambat. Hanya kita yang berhak menentukan kehidupan dan kejayaan masa hadapan kita. Kita akantewas sekiranya berputus asa dan kita akan menang sekiranya terus berusaha.
Hidup ini  sememangnya banyak pilihan. Hanya kita sahaja perlu bijak samada untuk memilih pilihan yang tepat, atau masih melihat kejayaan orang lain. Kita masih ada masa untuk bertindak, walaupun saat-saat akhir, ketika orang lain telah mengecapi kejayaan.
Kini, ramai yang bergiat aktif berbisnes  dari rumah dan semakin menjadi trend. Bagi yang ingin mengubah hidup dan menambahkan pendapatan, ABDR bersedia membantu kelian. Sesiapa pun boleh, lelaki, wanita, suri rumah, mereka bekerjaya, pelajar. Boleh dilakukan secara sambilan atau sepenuhnya. Namun, kelebihannya sudah tentu untuk wanita atau lelaki yang mahu lebih fleksibel dan tidak terkongkong. Peluang berbisnes secara online yang saya mahu kongsikan dan terbuka luas untuk semua.
Pencarian dan Pendaftaran dibuka untuk :
1. Pengurus online akademi
- belajar mempromosi kelas dan bengkel anjuran akademi. Mempromosi produk digital.
- permintaan sepanjang tahun.
- hanya atas talian sahaja. Tanpa perlu fikir pengiraan kos postage dan penghantaran.

2. Antara produk-produk laku keras yang ditawarkan ialah:
- Produk Makanan Sunnah (jus kurma, jus delima, air zam-zam dll)
- Produk Makanan (nasi arab, keropok, serunding, koko tamar, dll)
- Telekung solat
- Produk islamik (e iqra, al quran digital dll)


Daftar dan pilih mana-mana yang kalian mahu untuk mula bekerja dari rumah secara online sahaja. Untuk pendaftaran dan pertanyaan lanjut boleh hubungi saya.


No comments:

Post a Comment