Thursday 18 December 2014

Produk Dan Perkhidmatan Di SOHO ABDR

Teks: Roszila Ibrahim
Foto: Geleri ABDR

Pemasaran bererti memperkenalkan sesuatu produk atau perkhidmatan. Salah satu kaedah pemasaran dalam perniagaan adalah dengan iklan  Pengiklanan produk dan perkhidmatan adalah amat penting bagi semua jenis perniagaan. Tanpa sistem pemasaran yang sistematik, produk yang baik tidak dapat dipasarkan dengan meluas. Sebelum kaedah pemasaran melalui internet meningkat secara drastik, perniagaan konversional lebih tertumpu dengan cara pemasaran melalui khidmat jurujual ataupun pegawai pemasaran yang dilantik untuk memasarkan produk mereka. Bagi firma perniagaan yang lebih besar, kaedah pemasaran seperti pengiklanan melalui media-media massa seperti akhbar, majalah mahupun pengiklanan melalui televisyen. Kesemua ini memakan kos yang tinggi.
Dengan perkembangan dunia teknologi maklumat, usahawan berpeluang memasarkan produk dan perkhidmatan melalui laman web. Masyarakat terutamanya di Malaysai hari ini sudah mula mengakui keberkesanan penggunaan internet bagi medium pemasaran yang baru.  Usahawan haruslah rajin mengiklankan atau menghebahkan produk atau perkhidmatan. Bagi membantu para usahawan Akademi Bekerja Di Rumah telah melancarkan Soho Directory yang merupakan sebuah blog iklan online bagi usahawan online/offline yang berminat mengiklankan produk atau perkhidmatan secara online dengan pakej brpatutan. Logo iklan SOHO Directory ini membawa iklan produk atau perkhidmatan anda usahawan online/offline di pautan 901 blog yang dibina bersama kami.





Pakej Iklan 1
RM50
1 gambar, link fan page, link blog
Tempoh 6 bulan
Renew iklan RM50 untuk 6 bulan










Antara contoh mereka yang sudah beriklan di SOHO Directory ABDR.








































Bagi usahawan yang benar-benar berminat untuk beriklan di SOHO, boleh hubungi saya untuk tempahan sewaan tapak iklan serendah RM50 sahaja. Hubungi saya jika sudah bersedia mahu mula ya..email : roszilaibrahim@gmail.com. sms/watsapp : 0132666559
 

No comments:

Post a Comment