Sunday 28 December 2014

Kelas Offline di Johor Bahru.




Pendaftaran dibuka untuk kelas offline blog di Johor Bahru sepanjang bulan Januari 2015. Kelas ini terbuka untuk suri yang berada di sekitar kawasan Johor Bahru, Ulu Tiram, Kota Tinggi. Kelas berlangsung selama 3 jam untuk setiap sesi. Terhad hanya untuk 2 peserta sahaja satu sesi. Kelas berlangsung secara one to one (personal coaching).

Pilih tarikh/hari anda : Jumaat @ Sabtu
Tempat : McD @ KFC sebelah Dataran JB atau McD @ KFC Tiram.
Masa : 2.00-5.00ptg (Jumaat dan Sabtu)
Yuran : RM 300

Apa yang anda dapat melalui kelas offline blog ini :

1) Dropship produk makanan sunnah (air zam-zam, jus kurma, jus epal, madu) dan produk makanan (nasi Arab, keropok keping).

2) Bonus 4 ebook ABDR (Ebook Belajar Asas Blog, Ebook Super Wahm Super Mom, Ebook Mula Bisnes Butik Dan Ebook 101 Idea Home Based Bisnes).

3) Dapat belajar hasilkan blog bisnes dan boleh mula berjualan.

4) Alumni Akademi Bekerja Di Rumah.

5) Dapat masuk group support kelas secara online.

6) Handout akan diberikan.

7) Dapat jadi Pengurus Online Akademi, berpeluang perkenalkan produk ABDR dan nikmati komisen dari RM50-100 untung bersih.8) Personal coaching online berterusan walaupun telah selesai kelas di luar 3 jam.

Untuk kalian yang tinggal luar daripada Johor Bahru, boleh terus mendaftar ke kelas online blog. Kelas lebih mudah dan fleksibel mengikut masa dan tempat kalian sendiri. Hanya perlu online sahaja untuk siapkan tugasan. Sekiranya brminat dan sudah bersedia boleh hubungi saya jika sudah bersedia mahu mula ya..email : roszilaibrahim@gmail.com sms/watsapp : 0132666559


No comments:

Post a Comment