Tuesday 9 December 2014

Iklan produk / perkhidmatan di SOHO ABDR

Teks: Roszila Ibrahim
Sumber : ABDR

Peluang baik untuk semua usahawan online atau offline yang tidak ada blog tetapi masih boleh mempromosikan produk / perkhidmatan anda melalui iklan di SOHO ABDR secara online. Paling penting mesti ada produk / perkhidmatan.

Akademi Bekerja Di Rumah (ABDR) telah melancarkan Soho Directori (http://sohodirectory.blogspot.com) yang merupakan sebuah blog untuk memasarkan semua produk / perkhidmatan usahawan offline atau online. 

Iklan 
anda akan dipamerkan di dalam ruangan iklan di Soho Directory  yang berhubung terus dengan Akademi Bekerja di Rumah dan usahawan-usahawan yang lain. Kami akan promosikan produk anda pada pautan 901 blog alumni yang dibina bersama ABDR .

Ambillah peluang keemasan ini untuk meningkatkat taraf dan memajukan perniagaan anda. Inilah masanya untuk anda meningkatkan perniagaan ke peringkat yang lebih tinggi dan pastinya berbaloi- baloi dengan pakej mampu untuk para usahawan yang  baru memulakan perniagaan.



Pakej Iklan 1 (RM50):

1 gambar, link fan page, link blog
Tempoh 6 bulan
Renew iklan RM50 untuk 6 bulan

Jika ada usahawan yang berminat, boleh berikan butiran lengkap produk / perkhidmatan anda, 1 gambar utama produk, link fanpage dan link blog (jika ada).

Pihak kami akan mempromosi produk anda ke dalam SOHO ABDR. Soho Directori ini khas untuk anda yang mahu memasarkan produk / perkhidmatan secara online. 

Hubungi saya untuk maklumat lanjut.

Pengurus Online
sms/whatsapp 013-2666559
FB: https://www.facebook.com/roszilaibrahim

No comments:

Post a Comment