Wednesday 3 December 2014

Rakan Niaga Akademi Bisnes Online Paling Mudah


Saya amat mengalu-alukan kalian terutama suri rumah dan suri bekerjaya menyertai kami di Akademi Bekerja Di Rumah, sebagai rakan niaga (pengurus online) akademi. Rakan niaga akademi ini sangat sesuai untuk mereka yang mahu memulakan bisnes dengan modal yang sangat minima tanpa pengulangan modal setiap bulan. Senang sangat untuk menjana pendapatan sebagai pengurus online hanya di atas talian. Yang penting hanya perlu ada komputer/ laptop / telefon canggih dan talian internet.

Kalian tidak perlu bersusah payah meninggalkan anak-anak di rumah untuk menguruskan bisnes ini. Kalian juga tidak perlu fikirkan produk apa yang sesuai untuk dijual lagi. ABDR telah menyediakan produk yang sememangnya khusus permintaan sepanjang tahun iaitu produk fizikal dan juga digital serta perkhidmatan kelas online dan offline.

Rakan niaga akademi akan dilatih melalui kelas asas blog bisnes. Kalian juga akan dimasukkan dalam kumpulan belajar khas, yang mana bimbingan dan latihan akan diberikan setiap masa. Juga bahan promosi yang akan diberikan. Yang tinggal, kalian hanya perlu buat sahaja. Dengan istilah mudah tiru dan ikut sahaja apa yang telah diajar.  Konsisten, fokus dan sungguh-sungguh.
Bagaimana Pengurus Online Akademi dapat membantu kalian menjana pendapatan hanya dari rumah sahaja.
* Daftar sebagai pengurus online akademi
* Bonus 5 ebook (ebook belajar asas blog - ebook rujukan utama membina blog, ebook super wahm supermom- perkongsian kisah sebenar wahm yang mula bekerja dari rumah, ebook panduan mula bisnes butik - panduan untuk membuka butik, dan ebook 101 idea home based bisnes cari idea untuk memulakan bisnes secara online dan panduan sebelum memulakan, ebook bisnes gaya siti khadijah)
* Dapat belajar membina blog dalam kelas blog bisnes. Belajar hasilkan blog rakan niaga
* Blog tersebut boleh digunakan untuk produk sendiri juga.
*Boleh beriklan di soho directory
Setelah mendaftar dan menghasilkan blog, kalian akan dibimbing bagaimana untuk mula mempromosi produk akademi - iaitu produk digital ebook, pakej sewaan iklan, dan kelas online/ bengkel anjuran akademi bekerja dirumah. Mula belajar promosi produk ini melalui blog dan facebook. Komisen akan dibayar secara terus kepada kalian, melalui pendaftaran pelajar ke kelas online/bengkel, atau belian ebook atau tempahan iklan.
Blog Rakan Niaga akan tersedia dengan pautan:
1. Logo Akademi Bekerja Di Rumah
2. Logo rasmi SOHOdirectory
3. Kelas-kelas Online
4. Pakej Ebook
5. Ruang Periklanan
6. Borang Tempahan



Ini bukan iklan palsu tetapi sahih lagi tulen dengan syarat utama ikut apa yang telah diajar, mula praktik, mula promosi dan yang lebih penting berserah pada Allah swt atas semua daya usaha yang telah dilakukan. Dengan ini kalian tidak perlu keluar rumah, hanya bisnes di hujung jari. Samada secara sepenuh masa atau secara sambilan.Sekiranya berminat boleh hubungi saya di email : roszilaibrahim@gmail.com. sms/watsapp : 0132666559


No comments:

Post a Comment