Thursday 13 November 2014

PANDUAN MENJANA PENDAPATAN DARI RUMAH

Foto: ABDR

Matlamat utama:
1. Memberi pencerahan dan ruang kepada suri rumah yang baru mengenal dunia online terutama tentang blog, fan page dan sebagainya.
2. Kelas Asas Blog dan Fan page, khusus kepada mereka yang 'zero knowledge' tentang urusniaga online. Sebagai permulaan awal, membina Kedai online dan latihan urusniaga. Selepas boleh berdikari dengan belajar dengan pakar-pakar pemasaran yang lain yang lebih meluas dan membina rangkaian bisnes sendiri. ABDR adalah sebagai trek pemula, sebagai langkah awal bagi mereka yang benar-benar zero tentang bisnes dan urusniaga online.
3. Kelas Asas Blog dan Penulisan pula untuk memberi pendedahan dan cara bagaimana membina blog yang disukai pembaca, membina jaringan dan pengaruh penulis blog dan juga penjenamaan dalam carian Google.

Bagaimana Kelas ini dijalankan
1. Tutorial dijalankan sepenuhnya secara online. Oleh itu, kelengkapan yang perlu ada ialah komputer/ laptop/ tablet/ smartphone dan talian internet.
2. Komunikasi adalah secara one to one ( personal coaching) dengan guru online. Sebarang pertanyaan dan rujukan boleh diajukan melalui pm di Facebook atau melalui group kelas.
3. Jadual adalah fleksibel - ikut kelapangan masa masing-masing.
4. Nota dan tutorial bergambar disediakan.

ps:Jom bina blog untuk persediaan dan sebagai alternatif lain untuk bisnes kalian. Belajar 100% di kelas online ABDR. Belajar ikut masa sendiri(fleksibel). Sesuai untuk yang super duper sibuk. PM saya untuk pendaftaran.Semestinya kalian tahu blog adalah medium pemasaran yg efektif selain facebook. Boleh hubungi saya roszilaibrahim@gmail.com

No comments:

Post a Comment