Monday 3 November 2014

Wang Dan Masa

Teks: Roszila Ibrahim

Wang dan Masa dua perkataan yang berbeza tetapi berhubung kait antara satu sama lain. Masa itu mampu memberikan kita wang sekiranya kita bijak menguruskannya. Dan wang yang diperoleh itu pula akan memberi manfaat kepada masa yang kita ada. Menurut Irfan khairi “Masa” memainkan peranan yang amat penting dalam mengumpul dan mengembangkan wang kita. Lebih banyak masa yang kita ada, lebih besar wang dapat mengembang. Ertinya, lebih awal anda sedar dan ambil tindakan memperbaiki keadaan kewangan anda, maka lebih banyak masa untuk wang anda bertambah dan terus bertambah.
















Walaupun perkara ini nampak remeh, tapi kalau kita tidak gunakannya sebaik mungkin, maka kita akan berada dalam kerugian. Sebab itulah selalu dengar, gunakan masa dengan sebaik-baiknya dan masa itu emas.Kesimpulannya, hargailah masa dan wang dengan sebaik-baiknya. Sentiasa mencari peluang dan ruang agar dapat manfaat masa dengan sebaiknya. Bagi yang ingin tambah pendapatan bolehlah mengikuti Akedemi Bekerja Dari Rumah. Oleh itu, masa yang ada haruslah digunakan sebaik mungkin supaya tidak sia-sia begitu sahaja.

-------------------------------------------------------------------------------
Pendaftaran masih dibuka. Cepat-cepat bertindak untuk kita mula langkah pertama. 

TINDAKAN IMPAK PALING BERKESAN untuk kita BERJAYA

 
Pilihan kelas yang dianjurkan oleh AKADEMI BEKERJA DI RUMAH :
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog dan fan page mula bisnes
-produk sendiri
-dropship makanan sunnah
-dropship produk makanan
-dropship telekung solat
-dropship produk islamik
3. Kelas beriklan mudah.my
4. Kelas penulisan kreatif
5. Pendaftaran pengurus online
6. Pendaftaran kelas urus akaun wahm soho
7. Tempahan blog bisnes/blog penulisan-siap 3 hari
8. Kelas penulisan ebook


Bagi sesiapa yang berminat untuk bekerja dari rumah dan juga menjana pendapatan dari rumah, bolehlah hubungi saya email roszilaibrahim@gmail.com dan FB roszilaibrahim

No comments:

Post a Comment