Tuesday 5 August 2014

Salam Aidilfitri

Teks: Roszila Ibrahim

Assalamua'laikum

Sudah lama saya tidak kemaskini blog saya. Dekat kampung internet  tak boleh. Di kesempatan ini saya nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidilfitri. Maaf zahir dan batin. Walaupun hari ini sudah 9 Syawal tetapi masih lagi terasa kemeriahan hari raya. Yang paling seronok dapat berkumpul bersama-sama keluarga. Kini, ada yang mula merancang nak buat rumah terbuka untuk sanak saudara dan sahabat handai. Maklumlah raya kan sebulan!

Sebelum mengundur diri saya ingin mengambil kesempatan untuk mengucapkan Selamat Hari Raya Adilfitri, Maaf Zahir dan Batin buat yang mengenali diri saya. Tidak lupa kepada Pn.Masayu Ahmad, Pengasas Akademi Bekerja Dari Rumah (ABDR), Pn. Anys Idayu Zakaria selaku Guru Online ABDR dan  rakan-rakan yang bersama-sama berada di Akedemi. Terima kasih atas ukhuwah ini. Maafkan saya andai ada tersilap kata, terkasar bahasa.

Akhir kata, Salam Aidilfitri.. Selamat Hari Raya, Maaf Zahir Batin.

Salam Sayang, roszilaibrahim@gmail.com, FB: roszilaibrahim, sms/watsapp:01129605770


No comments:

Post a Comment