Saturday 12 July 2014

Kelas Online ABDR

Teks: Roszila Ibrahim

Untuk mereka yang sedang pening-pening lalat nak mula bisnes, tak tau nak niaga apa. Mai sini nak cerita. 2 kaedah ni mudah dan senang sangat

1. Bisnes Online - JUALAN PRODUK DIGITAL (pakej ebook)
Produk yang dibeli oleh pembeli kita akan hantar melalui email, dan mereka download melalui software adobe reader, ebook biasanya berbentuk pdf. Lebih mudah sekarang sebab ramai dah ada telefon canggih-canggih, jadi dengan mudah mereka akan download ebook yang dibeli hanya menggunakan telefon@smartphone sahaja.

2. Bisnes Online - Perkhidmatan (kelas online blog)
Ini cara mudah untuk kita menjual kemahiran yang kita ada, kita tawar dan bantu mereka yang memerlukan servis ini. Contohnya kami di akademi bekerja di rumah menawarkan kelas online blog. Ok baik, kalian tak ada kemahiran seperti ini. Tak perlu risau. Kalian boleh promosi kemahiran dan pakej yang kami tawarkan untuk memperolehi komisen hasil pendaftran mereka yang mahu belajar kelas online ini. Mudah sahaja. Semua disediakan, kalian hanya promosi. 

Kepada sahabat semua, sekiranya anda berminat dan sudah bersedia, jom sertai kami di ABDR dan berani melakukan perubahan dalam kehidupan anda. Moga perkongsian berkenaan ABDR ini dapat memberi panduan kepada sahabat semua yang mahu menjana pendapatan dari rumah. Jadikan ABDR ini sebagai platform untuk kita berubah dan melangkah keluar dari kehidupan biasa kita.

Tahniah dan terima kasih kepada mereka yang telah mendaftar bersama ABDR. 

Bergabung dengan kami lebih 400 blog. Setiap hari alhamdulillah kami menerima pendaftaran baru. Pilih mana-mana kelas berikut.
1. Kelas asas blog dan penulisan
2. Kelas asas blog, fan page mula bisnes
3. kelas beriklan mudah.my
4. Kelas Asas Blog dan Penulisan Kreatif
5. Kelas akaun wahm/soho
6. Kelas penulisan ebook pertama
7. Pendaftaran pengurus online-setiap hari
8. Tempahan blog bisnes/penulisan-3 hari siap
9. Beriklan dengan kami di sini
http://sohodirectory.blogspot.com/
10. Keterangan lanjut tentang kelas dan pakej yuran boleh baca di sini 
http://akademibekerjadirumah.blogspot.com/

Juga ada sebarang kemusykilan boleh hubungi: 

Email : roszilaibrahim@gmail.com
FB : roszila ibrahim /
 sms/watsapp : 01129605770

No comments:

Post a Comment